HOTĂRÂREA NR. 4 / 10.09.2024
Consiliul de administrație al ȘCOLII GIMNAZIALE NR. 82, sector 3, constituit prin Decizia nr. 3/02.09.2024, întrunit în ședința din data de 02.09.2024, în conformitate cu OMECTS 5349/2011 privind aprobarea Metodologiei de organizare şi funcţionare a Programului „Şcoală după Şcoală”, Adresa ISMB nr. 10588/17.06.2024 privind avizarea favorabilă a organizării Programului „Şcoală după Şcoală” în Şcoala Gimnazială nr. 82 în anul şcolar 2024-2025, HCLS 345/ 24.08.2024 a Primăriei Sectorului 3 privind continuarea derulării programului „Şcoală după Şcoală” în Şcoala Gimnazială nr. 82 în anul şcolar 2024-2025, a hotărât următoarele:
- În anul şcolar 2024-2025, la nivelul unităţii de învăţământ, va funcționa Programul „Şcoală după Şcoală” sub coordonarea următoarelor persoane:
– Prof. Bratu Teodor Cosmin – director;
– Prof. Simion Dorina – responsabil, învăţământ primar;
– Prof. Belciug Cristina – învăţământ primar;
– Prof. Stan Adelina – învăţământ gimnazial;
– Niţă Nicoleta – părinte;
- Comisia de derulare a Programului „Şcoală după şcoală” este completată de următorii membrii, cadre didactice, cadre didactice auxiliare și cadre nedidactice cu încadrarea menționată mai jos :
– Prof. Bratu Teodor Cosmin – director – 1,5 ore/zi;
– Prof. Epîngeac Marius, clasa P B; – conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Epîngeac Daniela, clasa P A; – conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Ciochină Maria Elena, clasa P C; – conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Cazacu Mădălina, clasa P D;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Miron Cornelia, clasa I A;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Militaru Mădălina, clasa I B;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Amarinei Corina, clasa I C;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Giuşcă Angela, clasa II A;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Simion Dorina, clasa II B;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Grigore Angela, clasa II C;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Stuparu Florina, clasa II D;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Belciug Cristina, clasa III D; – conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Pîrvulescu Roxana, clasa IIIC;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Nica Alina, clasa III A;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Napa Sinica, clasa III B;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Marinescu Voicu Oiţa, învăţător clasa IVA;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Lujanschi Consuela, învăţător clasa IVB;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Prof. Iancu Monica, învăţător clasa IVC;- conform orelor prestate maxim 2 ore/zi
– Ciutacu Mariana – contabil şef; maxim 0,5 norme/lună
– Popescu Lucia – secretar şef; maxim 0,5 norme/lună
- Ciolac Valentina – administrator; maxim 0,5 norme/lună
- Toanță Florentina – informatician; maxim 0,5 norme/lună
- Andriescu Ortansa – îngrijitor; maxim 0,3 norme/lună
- Suflea Lenuța – îngrijitor; maxim 0,3 norme/lună
- Mangîr Mariana Liliana – îngrijitor; maxim 0,3 norme/lună
- Mihăilă Eugenia – îngrijitor; maxim 0,3 norme/lună
- Stan Nona – îngrijitor; maxim 0,3 norme/lună
- Abdi Cristina – îngrijitor; maxim 0,3 norme/lună
- Soare Anca – îngrijitor; maxim 0,3 norme/lună
- Roșu Daniela – îngrijitor; maxim 0,3 norme/lună
- Sandu Marian – mecanic; maxim 0,15 norme/lună
- Corbeanu Giani – mecanic; maxim 0,15 norme/lună
- Chifu Nicușor – portar; maxim 0,15 norme/lună
- Ciobanu Marian – portar; maxim 0,15 norme/lună
Președinte: prof. Bratu Teodor Cosmin
Membrii: EPÎNGEAC MARIUS
TOȘU LENUȚA
CIOLCA ELENA
SIMION DORINA
IANCU MONICA
NIȚĂ NICOLETA
DRĂGUȘIN ANDREEA
MELINTE ANA MARIA
LUPU DANIEL
NIȚU MIHAI
NEAGU CONSTANTIN